ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری

در این سری آموزشی، مفاهیم پایه در ریاضی مورد استفاده در گرافیک کامپیوتری رو با هم بررسی می‌کنیم.

 



معرفی کتاب



 

مطالب


شمارهعنوانلینک ویدئو
1ریاضیات برای گرافیک کامپیوتریMathematics for Computer Graphics
2مقدمهIntro
3ماتریسMatrix
4سیستم مختصاتCoordinateSys
5درونیابی خطیInterpolation
6تبدیلاتTransformations


سامانه‌ی پرسش و پاسخ

در این بخش می‌توانید پرسش‌ خود را بیان کرده و پاسخ آن را دریافت کنید. بهترین جواب را انتخاب کرده و به دیگران امتیاز دهید.

برای ورود کلیک کنید

می‌خواهید به ما کمک کنید؟

نیازی به پول نیست. بودن شما، کمک شما است.

برای همکاری بیشتر کلیک کنید

آیا میدانید؟

برای شمارش تعداد هسته‌های یک CPU تعداد انگشتان دست شما کافی است امّا برای شمارش تعداد هسته‌های GPU احتمالاً نیازمند کمک گرفتن از چندده و یا حتی چندصد نفر هستید.